Կատալոգ

Միացաված ֆիլտրեր
Մատչելիությունը
Վիճակը
Պրոֆիլի բարձրությունը (%)
Անվահեծի տրամագիծը (դյույմ)

RSS feed

Ոչ մի RSS աղբյուր ավելացված չէ

Բեռնատար 

  • Գինը՝ հարցումով KAMA И-Н142БМ բեռնատարի անվադողերը տեղադրվում են բեռնատարների և թեթև բեռնատարների ցանկացած սռնու վրա: Կատարելագործված կառուցվածքի և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրության շնորհիվ այս մոդելի անվադողերը շահագործելի են ողջ տարվա ընթացքում եղանակային ցանկացած պայմաններում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA И-68А մոդելի անվադողերը նախատեսված են բեռնատարների և ինքնաթափերի ինչպես քաշող, այնպես էլ կցորդային սռնու վրա տեղադրելու համար:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA-310 անվադողերը նախատեսված են բեռնատար մեքենաների համար և շահագործելի են ճանապարհային ցանկացած պայմաններում:
  • Գինը՝ հարցումով NK-431 անվադողը հատուկ նախատեսված է ԶԻԼ-157, ԳԱԶ-66 մեքենաների համար: Արտադրվում է նորագույն սարքավորումներով, անհրաժեշտ տեխնոլոգիաների կիրառմամբ և համապատասխանում է միջազգային ստանդարտներին:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA ИД 304,У-4 բեռնատարի անվադողերը նախատեսված են ողջ տարվա ընթացքում ճանապարհային ցանկացած պայմաններում, ինչպես նաև հանքերում ու շինհրապարակներում շահագործելու համար:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NR 701 բեռնատարի անվադողերը տեղադրվում են բեռնատարների քաշող սռնու վրա, բայց հնարավորություն կա այն տեղադրել նաև ղեկային սռնու վրա: Այս մոդելի անվադողերը մշակված են ցանկացած ճանապարհով, այդ թվում նաև գրունտային բարդ ճանապարներով, հանքերով տեղաշարժվող բեռնատարների համար:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA-410 բարձր անցանելիությամբ անվադողերը նախատեսված են այն բեռնատարների համար, որոնք հիմնականում շահագործվում են որպես փայտատարներ: Այս անվադողերը օդախցիկով են՝ ճնշման փոփոխության հնարավորությամբ:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NR 701 բեռնատարի անվադողերը տեղադրվում են բեռնատարների քաշող սռնու վրա, բայց հնարավորություն կա այն տեղադրել նաև ղեկային սռնու վրա: Այս մոդելի անվադողերը մշակված են ցանկացած ճանապարհով, այդ թվում նաև գրունտային բարդ ճանապարներով, հանքերով տեղաշարժվող բեռնատարների համար:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NR 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ու կոմերցիոն տրանսպորտի քաշող սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում տեղական ու միջշրջանային մայրուղիներով:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NT 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների կցորդային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NT 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների կցորդային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NR 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի քաշող սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NT 101 ամբողջական մետաղական կառուցվածքով անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների կցորդային սռնու վրա, որոնք բեռնափոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում միջքաղաքային ու միջշրջանային մայրուղիներով: Այս անվադողերն առանձնանում են բարձր բեռնունակությամբ և պահպանաշերտի վերականգնման հնարավորության շնորհիվ՝ երկարաժամկետ շահագործմամբ:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NF 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում քաղաքային և միջքաղաքային մայրուղիներով: Իրենց կառուցվածքային առանձնահատկության շնորհիվ այս անվադողերն առանձնանում են արագության առավելագույն ինդեքսով՝ 130կմ/ժ:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NR 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ու կոմերցիոն տրանսպորտի քաշող սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում տեղական ու միջշրջանային մայրուղիներով:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NT 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների կցորդային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NF 701 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են բարձր բեռնունակությամբ այն տրանսպորտային միջոցների ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում տարբեր տիպի և բարդության ճանապարհներով:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NF 201+ մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում քաղաքային և միջքաղաքային մայրուղիներով: Այս անվադողերն իրենց նախորդից՝ KAMA NF 201-ից, տարբերվում են պահպանաշերտի կատարելագործված դիզայնով և շահագործման բարձր ցուցանիշներով:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NR 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի քաշող սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NT 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների կցորդային ու կիսակցորդային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում տեղական ու միջշրջանային մայրուղիներով:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NT 701 բեռնատարի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ բեռնատարների կցորդային սռնու վրա: Կարկասի և բրեկերի ամբողջական մետաղական կառուցվածքն ապահովում են անվադողի ամրությունը և բարձր բեռնունակությունը:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է  միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում ուսային գոտում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է  միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում ուսային գոտում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված կցորդային սռնիների համար: Շահագործվում է միջին և երկար մղոններ բարեկարգ ճանապարհներով ուղևորա-բեռնափոխադրումների ժամանակ: Պահպանաշերտի հատուկ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային գոտու յուրահատուկ դիզայնը և խորը կտրվածքները հավասարաչափ մաշվածություն են ապահովում: Շփման լայն մակերերսը ամուր...
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված բոլոր սռնիների վրա տեղադրելու համար:Շահագործվում է ավտոմայրուղիներին, քաղաքային ճանապարհներին և արտաճանապարհային պայմաններում:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված բոլոր սռնիների վրա տեղադրելու համար:Շահագործվում է ավտոմայրուղիներին, քաղաքային ճանապարհներին և արտաճանապարհային պայմաններում:
  •  Գինը՝ հարցումով  Նախատեսված է ղեկային սռնու համար:Շահագործվում է ավտոմայրուղիներին և քաղաքային ճանապարհներին:
  •  Գինը՝ հարցումով  Պահպանաշերտի դիզայնը նախատեսված է միջքաղաքային և քաղաքային խառը ճանապարհներին շահագործելու համար:Տեղադրվում է ինքնաթափերի քաշող սռնու վրա:
  • Գինը՝ հարցումով Պահպանաշերտի դիզայնը նախատեսված է միջքաղաքային և քաղաքային խառը ճանապարհներին շահագործելու համար:Տեղադրվում է ինքնաթափերի քաշող սռնու վրա:
  • Գինը՝ հարցումով Բեռնատարի ռադիալ անվադողեր ճանապարհային և արտաճանապարհային պայմանների համար:
  • Գինը՝ հարցումով Բոլոր սռնիների համար նախատեսված ունիվերսալ անվադողեր: Ունիվերսալ գծանկարով անվադողեր՝ նախատեսված մայրուղով և սովորական ճանապարհներով երթևեկող բեռնատարների համար:
  •  Գինը՝ հարցումով  Ղեկային սռնու վրա տեղադրվող բեռնատարի անիվներ, որոնք նախատեսված են միջշրջանային տրանսպորտի համար:
  •  Գինը՝ հարցումով  Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը բարձր ջերմակայունություն և երկարաժամկետ շահագործում է ապահովում։ Պահպանաշերտի խորը կտրվածքներով դիզայնը երկար վազք է ապահովում։Կենտրոնագծեերի դիզայնը առավելագույնի է հասցնում բլոկնեերի ամրությունը` ապահովելով հավասարաչափ մաշվածություն։ 
  •  Գինը՝ հարցումով  Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը բարձր ջերմակայունություն և երկարաժամկետ շահագործում է ապահովում։ Պահպանաշերտի խորը կտրվածքներով դիզայնը երկար վազք է ապահովում։Կենտրոնագծեերի դիզայնը առավելագույնի է հասցնում բլոկնեերի ամրությունը` ապահովելով հավասարաչափ մաշվածություն։ 
  •  Գինը՝ հարցումով  Պահպանաշերտի խոշոր բլոկները և կենտրոնական փոսիկները բարելավում են կպչողականությունը արտաճանապարհային պայմաններում:Բաց ուսային գոտու դիզայնը բարելավում է ինքնամաքրման ցուցանիշները:Փոսիկների աղեղնավոր դիզայնը և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը ապահովում են բարձր պաշտպանություն պատռվածքներից։ 
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված կցորդային սռնիների համար: Շահագործվում է միջին և երկար մղոններ բարեկարգ ճանապարհներով ուղևորա-բեռնափոխադրումների ժամանակ: Պահպանաշերտի հատուկ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Հերթականությամբ դասավորված բլոկները և նեղ փոսիկները նվազագույնի են հասցնում անվավազքի ժամանակ առաջացած աղմուկը:Շփման լայն մակերերսը...
  •  Գինը՝ հարցումով  Առավելագույն բեռնունակություն: Ջերմակուտակման ցածր ցուցանիշներ: Երկար վազք:
  •  Գինը՝ հարցումով  Ջերմակուտակման ցածր աստիճան: Կայուն կառավարելիություն: Հավասարաչափ մաշվածություն: Երկարաժամկետ շահագործում:
  • Գինը՝ հարցումով Պահպանաշերտի դիզայնը նախատեսված է միջքաղաքային և քաղաքային խառը ճանապարհներին շահագործելու համար:Տեղադրվում է ինքնաթափերի քաշող սռնու վրա:
Համեմատել 0

No products

To be determined Shipping
0 Դ Tax
0 Դ Total

Prices are tax included

Check out