Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում քաղաքային և միջքաղաքային մայրուղիներով: Իրենց կառուցվածքային առանձնահատկության շնորհիվ այս անվադողերն առանձնանում են արագության առավելագույն ինդեքսով՝ 130կմ/ժ:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 201+ մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում քաղաքային և միջքաղաքային մայրուղիներով: Այս անվադողերն իրենց նախորդից՝ KAMA NF 201-ից, տարբերվում են պահպանաշերտի կատարելագործված դիզայնով և շահագործման բարձր ցուցանիշներով:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
Գինը՝ հարցումով KAMA NF 701 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են բարձր բեռնունակությամբ այն տրանսպորտային միջոցների ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում տարբեր տիպի և բարդության ճանապարհներով:
Գինը՝ հարցումով Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում ուսային գոտում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ:
Գինը՝ հարցումով Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում ուսային գոտում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ: