Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Նախատեսված են կցորդների և կիսակցորդների վրա տեղադրելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են քաշող սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Դիագոնալ կառուցվածքով անվադող՝ օդախցիկով և ժապավենով: Առանձնանում է պահպանաշերտի սիմետրիկ դիզայնոով: Նախատեսված է շահագործել բեռնատար մեքենաների վրա:
Գինը՝ հարցումով
Կատարելագործված կառուցվածքի և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրության շնորհիվ այս մոդելի անվադողերը շահագործելի են ողջ տարվա ընթացքում եղանակային ցանկացած պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Կատարելագործված կառուցվածքի և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրության շնորհիվ այս մոդելի անվադողերը շահագործելի են ողջ տարվա ընթացքում եղանակային ցանկացած պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Կատարելագործված կառուցվածքի և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրության շնորհիվ այս մոդելի անվադողերը շահագործելի են ողջ տարվա ընթացքում եղանակային ցանկացած պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Ռադիալ կառուցվածքով բեռնատարի անիվ:
Կառավարելիության բարձր ցուցանիշներ:
Բարձր և ամուր կողմնապատ՝ անվադողը վնասվածքներից պաշտպանելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Կատարելագործված կառուցվածքի և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրության շնորհիվ այս մոդելի անվադողերը շահագործելի են ողջ տարվա ընթացքում եղանակային ցանկացած պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
K-70 անվադողը հատուկ նախատեսված է ԶԻԼ-157, ԳԱԶ-66 մեքենաների համար: Արտադրվում է նորագույն սարքավորումներով, անհրաժեշտ տեխնոլոգիաների կիրառմամբ և համապատասխանում է միջազգային ստանդարտներին:
Գինը՝ հարցումով
Օմսկշինա Մ-93 անվադողերը նախատեսված են բեռնատարների համար: Դրանք ունեն բարձր բեռնունակություն և հուսալի շահագործում են ապահովում ճանապարհային ու արտաճանապարհային ցանկացած պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Կատարելագործված կառուցվածքի և պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրության շնորհիվ այս մոդելի անվադողերը շահագործելի են ողջ տարվա ընթացքում եղանակային ցանկացած պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը նախատեսված են քաշող սռնու վրա տեղադրելու համար: STONE-COR տեխնոլոգիայիով ստեղծված պահպանաշերտի ագրեսիվ գծանկարն ապահովում է անվադողի էֆեկտիվ շահագործումը շինհրապարակներում և արտաճանապարհային բարդ պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակված են այն ընկերությունների համար, որոնք տեխնիկան շահագործում են թե՛ շինհրապարակներում, թե՛ ճանապարհներին:Տեղադրվում է ավտոբուսների և տրոյլեբուսների ղեկային և քաշող սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Նախատեսված են կցորդների և կիսակցորդների վրա տեղադրելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Բեռնատարների համար նախատեսված ամբողջամետաղ անվադողեր՝ առանց օդախցի և ռադիալ կառուցվածքով: Նախատեսված են ավտոբուսների ղեկային և քաշող սռնիների վրա տեղադրելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են քաշող սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Նախատեսված են կցորդների և կիսակցորդների վրա տեղադրելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Նախատեսված են կցորդների և կիսակցորդների վրա տեղադրելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Ղեկային սռնու վրա տեղադրվող անվադող, որն ամբողջ տարվա ընթացքում հիանալի կպչողականություն է ապահովում թաց ճանապարհի վրա և տնտեսում վառելիքը:
Գինը՝ հարցումով
Քաշող ներուժի և ընթացային բարձր ցուցանիշներ: Հակաճոճային նվազագույն դիմադրություն, վառելիքի տնտեսում: Ջերմակուտակման ցածր աստիճան: Ինքնամաքրման և երկարաժամկետ շահագործման լավագույն ցուցանիշներ:
Գինը՝ հարցումով
Օմսկշինա Օ-47Ա անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատար մեքենաների սռնիների վրա, որոնք աշխատում են առավելագույն ծանր պայմաններում: Այս անվադողերը համապատասխանում են հուսալիության և որակի միջազգային չափանիշներին:
Գինը՝ հարցումով
Օմսկշինա Ի-Պ184-1 բարձր անցանելիությամբ անվադողերը նախատեսված են ամբողջական քարշակ հանդիսացող բեռնատարների վրա տեղադրելու համար: Կոմպլեկտայնության մեջ մտնում են օդախցիկը և ժապավենը:
Գինը՝ հարցումով
Օմսկշինա ВИ-3 բարձր անցանելիությամբ անվադողերը նախատեսված են այն բեռնատարների համար, որոնք հիմնականում շահագործվում են որպես փայտատարներ: Այս անվադողերը օդախցիկով են՝ ճնշման փոփոխության հնարավորությամբ:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Նախատեսված են կցորդների և կիսակցորդների վրա տեղադրելու համար:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է քաշող սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը նախատեսված են քաշող սռնու վրա տեղադրելու համար: STONE-COR տեխնոլոգիայիով ստեղծված պահպանաշերտի ագրեսիվ գծանկարն ապահովում է անվադողի էֆեկտիվ շահագործումը շինհրապարակներում և արտաճանապարհային բարդ պայմաններում:
Գինը՝ հարցումով
Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
Գինը՝ հարցումով
О-184 մոդելի ռադիալ անվադողերը նախատեսված են ամբողջական քարշակ հանդիսացող բեռնատարների համար: Այս անվադողերն ունեն ճնշումը կարգավորելու հնարավորություն և բարձր անցանելիությամբ պահպանաշերտ:
Գինը՝ հարցումով
Նախատեսված է քաշող սռնու համար:Շահագործվում է ավտոմայրուղիներին, քաղաքային ճանապարհներին՝ ուղևորափոխադրող բոլոր տեսակի ավտոբուսների վրա: