Կայունություն և կառավարելիություն շրջադարձերում, լավագույն կպչողականություն թաց և չոր ճանապարհին:
Լայն փոսիկները և պահպանաշերտի ասիմետրիկ գծանկարը բարելավում են շահագործման ցուցանիշները թաց ճանապարհին և նվազագույնի հասցնում շփման գոտում ջրագոյացման ռիսկը:
Ամուր կենտրոնագծերը բարելավում են կառավարելիությունն ու կայունությունը բարձր արագության պայմաններում:
Պահպանաշերտի մակերեսի օպտիմալ բաժանումը փոսիկների ստեղծում են 3D կտորներ, ինչի շնորհիվ բարելավվում է անվադողի կպչողականությունր թաց և չոր ճանապարհին:
Ամուր ուսային գոտին և շփման հատվածում ճնշման հավասարաչափ բաշխումն առավելագույն կայունություն և կառավարելիություն են ապահովում շրջադարձերում: