Կենտրոնական ուղիղ և Z-աձև լայն փոսիկները, խորքային հատվածից կառուցվածքային ուռուցիկություն ունենալով, բարելավում են կպչողականությունը, կրճատում արգելակման ուղին և առավելագույնի հասցնում կայունությունը ձնառատ ճանապարհին:
Պահպանաշերտի լայն մակերեսի շնորհիվ բավականին մեծ շփման տարածք է ապահովվում:
Բարձր արագության պայմաններում ուսային հատվածի լայն, բաց փոսիկները կանխում են շփման հատվածում ջրի կուտակումը, բարելավում անվադողի կպչողականությունը թաց ճանապարհին և ապահովում ջրի ու ձյան հեռացումը:
Պահպանաշերտի բիոնիկ դիզայնն ամրություն է ապահովում, իսկ Z-աձև կտրվածքների օպտիմալ դասավորվածությունը՝ հիանալի կպչողականություն ձյան և սառույցի վրա:
Պահպանաշերտը, շնորհիվ իր հատուկ բաղադրության, ցածր ջերմաստիճանային պայմաններում շարունակում է մնալ փափուկ և ճկուն, ինչը հիանալի կպչողականություն է ապահովում ձմեռային ճանապարհների վրա և նվազեցնում հակաճոճային դիմադրությունը: