KAMA NT 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների կցորդային ու կիսակցորդային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում տեղական ու միջշրջանային մայրուղիներով:
Պահպանաշերտի բաղադրության մեջ բնական հավելումների օգտագործումը բարձր մաշակայունություն է ապահովում:
Փակ ուսային գոտու շնորհիվ, որն առավելագույնի է հասցնում ճանապարհի հետ շփման մակերեսը, ամուր կպչողականություն է ապահովվում:
Պահպանաշերտի ինքնամաքրումը և ջրահեռացումն իրականացվում է երկայնական փոսիկների և պարուրաձև կտրվածքների միջոցով:
Անվադողի բարձր բեռնունակությունն ապահովվում է կարկասի ամբողջական մետաղական կառուցվածքով և կողմնապատի հատվածում լրացուցիչ մետաղակորդային շերտի առկայությամբ:
Երկարաժամկետ շահագործումն ապահովվում է պահպանաշերտի փոսիկների վերակտրվածքի, իսկ մաշվածության դեպքում պահպանաշերտի վերականգնման շնորհիվ:
Չափատեսակը | 385/65R22.5 |
Լայնությունը (մմ) | 385 |
Պրոֆիլի բարձրությունը (%) | 65 |
Անվահեծի տրամագիծը (դյույմ) | R22.5 |
Մոդելը | NT 201 |
Պահպանաշերտի տեսակը | առանց ուղղության |
Նշանակությունը | կցորդային սռնի |
Բեռնվածության ինդեքսը | 160(4500կգ) |
Արագության ինդեքսը | K (110 կմ/ժ) |
Շերտայնությունը | 20 |
Արտադրման երկիրը | Ռուսաստան |