Կատալոգ

Միացաված ֆիլտրեր
Մատչելիությունը
Վիճակը
Լայնությունը (մմ)
Պրոֆիլի բարձրությունը (%)
Անվահեծի տրամագիծը (դյույմ)
Արագության ինդեքսը
Պահպանաշերտի տեսակը
Լայնությունը (դյույմ)

RSS feed

Ոչ մի RSS աղբյուր ավելացված չէ

Ղեկային սռնի 

  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա, որտեղ կարևորվում է անվադողի թե՛ վազքի երկարության, թե՛ վառելիքի տնտեսման ցուցանիշը:Տեղադրվում է ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
  •  Գինը՝ հարցումով  Այս մոդելի անվադողերը մշակվում են հատուկ այն ընկերությունների համար, որոնք խոշոր տեխնիկա են օգտագործում մայրուղիների և շրջանային ճանապարհների վրա:Տեղադրվում են ղեկային սռնու վրա:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NF 201 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում քաղաքային և միջքաղաքային մայրուղիներով: Իրենց կառուցվածքային առանձնահատկության շնորհիվ այս անվադողերն առանձնանում են արագության առավելագույն ինդեքսով՝ 130կմ/ժ:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NF 201+ մոդելի անվադողերը տեղադրվում են այն բեռնատարների և կոմերցիոն տրանսպորտի ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում հիմնականում քաղաքային և միջքաղաքային մայրուղիներով: Այս անվադողերն իրենց նախորդից՝ KAMA NF 201-ից, տարբերվում են պահպանաշերտի կատարելագործված դիզայնով և շահագործման բարձր ցուցանիշներով:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  •  Գինը՝ հարցումով  KAMA NF 202 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են տարբեր բեռնունակությամբ այն բեռնատարների ղեկային սռնու վրա, որոնք հիմնականում միջքաղաքային ու շրջանային փոխադրումներ են իրականացնում:
  • Գինը՝ հարցումով KAMA NF 701 մոդելի անվադողերը տեղադրվում են բարձր բեռնունակությամբ այն տրանսպորտային միջոցների ղեկային սռնու վրա, որոնք փոխադրումներ են իրականացնում տարբեր տիպի և բարդության ճանապարհներով:
  •  Գինը՝ հարցումով  Ղեկային սռնու վրա տեղադրվող բեռնատարի անիվներ, որոնք նախատեսված են միջշրջանային տրանսպորտի համար:
  •  Գինը՝ հարցումով  Նախատեսված է ղեկային սռնու համար:Շահագործվում է ավտոմայրուղիներին և քաղաքային ճանապարհներին:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է  միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում ուսային գոտում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է  միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում ուսային գոտում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ:
  •  Գինը՝ հարցումով  Ջերմակուտակման ցածր աստիճան: Կայուն կառավարելիություն: Հավասարաչափ մաշվածություն: Երկարաժամկետ շահագործում:
  •  Գինը՝ հարցումով  Ղեկային սռնու վրա տեղադրվող անվադող, որն ամբողջ տարվա ընթացքում հիանալի կպչողականություն է ապահովում թաց ճանապարհի վրա և տնտեսում վառելիքը:
  •  Գինը՝ հարցումով  Անվադողը նախատեսված է ղեկային սռնու վրա տեղադրելու համար: Երկար վազք, հիանալի կպչողականություն և վառելիքի տնտեսում է ապահովում տարվա ցանկացած եղանակին:
  •  Գինը՝ հարցումով  Ղեկային սռնու վրա տեղադրվող բեռնատարի անիվներ, որոնք նախատեսված են միջշրջանային տրանսպորտի համար:
  •  Գինը՝ հարցումով  Բեռնատարի անիվ՝ նախատեսված ղեկային սռնու համար: Շահագործվում է միջքաղաքային և միջշրջանային ճանապարհներին: Պահպանաշերտի բարձրորակ բաղադրությունը երկար վազք է ապահովում: Ուսային հատվածի և կտրվածքների յուրահատուկ դիզայնը հավասարաչափ մաշվածություն է ապահովում: Շփման լայն մակերեսը բարելավում է կպչողականությունը ճանապարհի հետ:
Համեմատել 0

No products

To be determined Shipping
0 Դ Tax
0 Դ Total

Prices are tax included

Check out